Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-15, 17:32   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

V75 Jackpot Gävle

Då var det anmält till Gävles jackpotomgång. Spelhysteri igen.

En snabb koll

Klass 2: Rätt trevligt lopp med hästar som glänst i Norrland mot några som det ser ut bra Solvallahästar. Spårlottningen blir viktig. Kan hästarna för dåligt. Razor Kronos favorit ?

Klass 1: Trevligt lopp det med. Ser ut som att några är klart bättre barfota men frågan är om det blir sådan bana på lördag ? Usain Henna kanske men man spikar väl inte i första hand inte hästar som inte körs av toppkuskar på V75.

Brons: En finsk häst som jag aldrig hört talas om en med nästan 4000 startpoäng (Extreme Luca). Annars ser detta lopp också spelvänligt ut. Blir nog lite skrik på Super Otto. Om jag minns rätt blev den nästagångare för många senast.

Silver: Costatantisoldi, Highspeed Call, Queasy och Västerbo Highflyer, Några rena utfyllnadshästar med.

Guld: Ovanlig distans. Ojämnt. Digital Ink borde vinna om det inte rycks skor på Amaru Boko. Resten borde inte duga.

Stoeliten: Sämsta loppet någonsin för stoeliten på V75 ? Detta är inte stoeliten. Caramella BF eller någon av Redéns borde vinna väl ?

Kallbloden: Usch, Hulte Magnus årsdebut på V75. Plockar Guli Järven eller Stamping 40 meter ?

Sammanfattningsvis en ok omgång för att vara där uppe i februari. Ser svårt ut vad jag kunde se av anmälningslistorna.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 17:50   #2

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Finska gästen Extreme Luca ska bli kul att se! Fyra raka från bakspår, verkar vara en rejäl häst, mosat ledaren från dödens å bara försvann.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 18:41   #3

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Francais du Gull trivs med Adielsson i Gävle. Måste med på kupongen!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 19:08   #4

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Francais du Gull trivs med Adielsson i Gävle. Måste med på kupongen!
En sprinter över dubbla distansen ???
De har anmält, så någonstans måste de tro på pengar.
Men jag fattar nada.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 19:39   #5

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Men jag fattar nada.
Han var ju tvåa i sommartravets final förra året som kördes över 2640 så visst kan han löpa långdistans. Men givet att det blir svårt att ta ner Inken!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 20:17   #6

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Men jag fattar nada.
de har väl anmält först o främst för att det är hemmaplan. värst emot inken tycker jag faktiskt gulddebutanten candor hall är. han gillar distansen högt o heligt o har gått väldigt bra på slutet
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 20:32   #7

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1606
Standard

ready for more omgångens bästa spik! tackar!
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-15, 23:26   #8
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 117
Standard

Il Sånna är intressant, kan va spets o slut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 14:18   #9

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1610
Standard

Känns som det bara kan skrälla i 2 lopp i denna omgång V75-4 & 6 så där kan man ju ta alla.2st eller kanske 3 i första lär ju räcka
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 15:43   #10

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 39
Standard

Kallblod

Äntligen trav på riktigt! Har inte kikat något på kallblodsloppet än men ska som vanligt åka över till stall Persson på tors ev fredag ta ett snack! skriver vad ja får höra, kan ju va nå nyttigt? hm hm hm Jansson på Guli järven Kontio på Lärkan blir nog en sväng te Gävle på Lördan kan ja tro?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 20:45   #11
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Vilken härlig spelomgång på Gävle. En liten snabbgranskning och subjektivt (obs) tyckande

V75;1
Här var jag nyfiken på 4 What Love Can Do eftersom nån betaltjänst höjde den senast, då kördes dent inget från start och hästen backades ner dom sista häst, det blev 4;e inner och vid ingången till sista kurvan 3;e inner och mycket krafter kvar, hittade aldrig nån lucka förrän det var för sent. Då 45 oddsare! Kuskplus nu med Erik A

2 Miss Sue V kalasläge och BJÖRN GOOP! Härlig sprinter. 1 Caramella B-F. är väl ingen sprinter och insatsen senast på Bergsåker var rent ut sagt bedrövlig. Det var inte bara avsaknaden av BF som ställde till det. 5 Bostonz Credit minns väl alla som gick en 10-tid på Gävle i höstas men Witaspens Cool Keeper (10.2) blev för svår. Daniel håller den här hästen mycket högt minns jag-

V75;2 Glömmer aldrig 1 Il Sånnas lopp senast på V75. Hur lätt som helst till spets utan att egentligen behöva köra på hästen. Släppte spets och det blev 3,e inner, 100 kvar backades loss och flyttades ut till mitten (!) av banan och flög fram, hade så när vunnit ändå. Spets & Slut känns det som! Hittar inget motdrag

V75;3 som Digital Ink har visat på sistone har jag svårt att tro att hästen kan förlora detta lopp. Körs till spets och drar i hårt tempo, vilken hösten verkar gilla, och seglar ifrån, Spik numro två så här i början på veckan

V75:4 Nu kan det bli knivigare. Spelvänligt lopp där det gäller att komma undan med få streck. Mycket skrik på Västerbo Highflyer senast, men hur var travet? Minns hästen från bergsåkersomgången och det var ingen vacker syn. Blev pliktskyldigast tvåa i kalmar och har givetvis bra kapacitet. 6 Highspeed Call alltid intressant på kortlopp. Och varför inte 10 Quesy med tanke på den suveränt insatsen på Bergsåker, men lite hårdare emot nu? Mersmakande insats senast, 4;e ytter upp i dödens och höll fint till andraplatsen. Bakom Ingves kanon. Kanske en chansspik? Att Pihlström hela tiden skryter upp Rebellion ska vi inte ta så hårt på, han är alltid överoptimistisk

V75:5 Äntligen ett kallislopp, utan storfavorit. 24 hästarna 13 Stamping och 14 Gulijärven (som dömdes ut här på sharps nyligen, men visade sedan enormt fint löphuvud när det passade!) får nu konkurrens av årsdebuterande 11 Hulte Magnus som förmodligen behöver lopp i kroppen. Jessicas Rutger Raket går nog en 25 tid och kan hamna långt fram pga sin spurtförmåga. Tror minst på 12 Mel Odin som inte verkar ha den absoluta toppformen

V75:6 4 Ready For More gjorde en superinsats senast och finns väl egentligen inget som talar emot hästen den här gången. Uffe storskröt efter segern senast. Svante håller 2 Leif mycket högt och 5 Usain Henna lovade Oskar Svanberg nästan vinst med på mantorp, Högklassigt lopp i vilken fall som helst

V75:7 Finnen 9 Extreme Luca verkar bli favorit och vara något alldeles extra. Är kusken lallare eller har han bara en bra häst? Alla lopp ska köras. 2 super Otto var ju förra omgångens bortglömda stod det nån stans den gången Oliver Kronos vann. Och 3 Elles w Fill vann ju helt okörd senast på Bollnäs och kändes riktigt bra sa körande Uffe Eriksson. Dessutom startsnabb. 4 Ceritifikation fick aldrig se dagens ljus från rygg ledaren och får nu erik i vagnen

Sammanfattningsvis tror jag inte att omgången blir svår.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 21:13   #12

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

v75-1
2 Miss Sue V. har fått ett drömläge och det ser ut som en bra chans. Små fält bör dock garderas och stallets andra-häst 5 Bostonz Credit är minst lika bra. Givet streck! 7 Aloe Vera är loppets hyperspeediga bedövare!

v75-2
Det ser upplagt ut för 3 Diamond Of´Em. Hästen att slå från ledningen! 8 Blue Star Champion såg helvass ut senast och är säkert med och gör upp om det hela. 2 Legoholm Zon ser alltbättre ut för varje start. 6 Razor Kronos håller man högt i stallet. 11 Tamali Winner ett stallskrik senast av TT. Vinner nu istället till ett glatt odds? Plugga på!

v75-3
Detta lopp står mellan 2 Amaru Boko och 7 Digital Ink. Omgångens lås!

v75-4
Westholm börjar få ordning på stallet. Därför vill jag varna extra för 3 Carambole P. Hästen fick ett avvaktande lopp senast. Se upp! 4 Wannabe Kemp missgynnades av banan senast på v75. Startsnabb. 2 Västerbo Highflyer bra som tvåa senast bakom Veijos häst. Tidigt streck. 5 Rebellion trivs med Erik och kan vinna. 6 Highspeed Call laddas säkert framåt och körning väntar. 10 Queasy ser ut att få loppet. Chansspik?

v75-5
Öppet lopp. Tipsettan går till 13 Stamping. Plugga på!

v75-6
4 Ready For More såg oslagbar ut senast. Svårslagen , men dubblar med Åke Lindbloms 3 Figaros Dream. Kul streck!

v75-7
1 Venkatesh såg bättre ut senast aktionsmässigt , men är fortfarande inget att lita på! Finske gästen är segerrik och lär väl utmana direkt!

Spelförslag i nuläget (chans)

1.2.5.7
1.3.6.8.11.12
2.7
10 Queasy
alla fjorton
3.4
9 Extreme Luca spik !

672kr

Senast redigerad av spalato den 2015-02-17 klockan 19:44.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 21:44   #13

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
v75-1
2 Miss Sue V. har fått ett drömläge och det ser ut som en bra chans. Små fält bör dock garderas och stallets andra-häst 5 Bostonz Credit är minst lika bra. Givet streck! 7 Aloe Vera är loppets hyperspeediga bedövare!

Bostonz har inte startat sen i september, tycker inte det är ett givet streck när man kan spika. Jag kanske får äta upp det men jag tycker Miss Sue V är en mycket bra spik! Kommer väl bli en av dom största dock.

Annars måste det väl vara dags för Super Otto nu? Tycker absolut den ska med på kupongen eller chansspikas tom?
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 21:48   #14

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Bostonz har inte startat sen i september, tycker inte det är ett givet streck när man kan spika. Jag kanske får äta upp det men jag tycker Miss Sue V är en mycket bra spik! Kommer väl bli en av dom största dock.

Annars måste det väl vara dags för Super Otto nu? Tycker absolut den ska med på kupongen eller chansspikas tom?
Håller med om att Miss Sue V borde vara stenklar i detta gäng.
Min enda farhåga är att Redén om han är smart försöker sikta på någon typ av dubbelseger här vilket inte alls borde vara omöjligt om Boston är i någorlunda ordning.
Risken som jag ser det är då att "fel" Redén-häst vinner på något sätt.
Caramella ser väl aldrig dagens ljus från innerspåret kan jag tro och är nog inte alls i samma form som när hon var hos Reijo

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-16, 22:36   #15

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

amour boko till 8% tror inte det står sig så tills lördag...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td